Thursday, September 1, 2011

Raya 2011

Selamat Hari Raya aku ucapkan kepada semua umat Islam di serata dunia...

Raya tahun nie memang special sebab disambut sekali dengan hari kemerdekaan Malaysia ke-54...

Tapi yang sueynya aku tidak balik kampung beraya bersama keluarga sebab cuti aku pendek ja...

Tahun lalu balik cuti 5 haripun  tidak puas beraya apalagi 3 hari ja...

Jadi sekarang aku beraya di kk ja, kemarin pergi ziarah rumah kawan punya kawan hahaha (aku langsung mereka x kenalpun)...

Oh alangkah sedihnya melihat keluarga bahagia beraya bersama apabila teringatkan ibu dan ayah di kampung, lagu dendang perantau jugaklah yang paling menang...padahal aku dah plan nak tengok movie bersama adik² aku...x apa la, aku akan bersabar untuk berjumpa dengan mereka lagi...

Ini hari oleh kerana semua kawan buzy beraya bersama keluarga jadi aku terpaksalah melayan drama Mini Moni's Brementown Musicians

Takahashi Ai sekarang sudah graduate dari Morning Musume jadi aku tengah mengimbas-imbas kegiatan dia di masa lalu...drama nie lagi aku belum tengok, yang lain persembahan pentas bersama Takarazuka sudah tengok, dia memang seorang yang bertaraf tinggi, boleh lawan Yuko Nakazawa ^^



No comments:

Post a Comment